سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ آنتیک روی دیوار شومینه

ایده های جالب برای دکوراسیون داخلی با سنگ

داشتن یک دکوراسیون داخلی با سنگ، میتواند زیبایی منزل شما را به اوج برساند. با اندکی خلاقیت و تمرکز و حتی ایده های جدید، قادر خواهید بود، شاهکار منحصر به فردی را خلق کنید. دکوراسیون سنگی به شما حس خانه های روستایی را میبخشد و این حس قابل توصیف نیست.

دکوراسیون سنگ، یکی ازقدیمی ترین، متریال در معماری به حساب میاید، اما استفاده کردن آن در مکان های مدرن و جدید هم امکان پذیر است. درادامه میخواهیم چند ایده جالب برای دکوراسیون داخلی خانه با سنگ را برای شما بیان کنیم، تا شما از آن بهره بگیرید و برای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.

  • سنگ آنتیک برای دیوار بین کابینت ها

بین کابینت ها در آشپزخانه دیوار وجود دارد و این دیوار مکان مناسبی برای نصب سنگ آنتیک محسبوب میشود. این سنگ سبب میشود آشپزخانه منزل شما چهره جذاب و متفاوتی به خود بگیرد. استفاده کردن سنگ در آشپزخانه فضای آن را پیش از پیش زیبا تر میکند. همچنین این سنگ از زیبایی بی نظیری برخورداراست.

برای مشاهده ابزار سنگی و کاربرد آن ها می توانید از سایت ما دیدن فرمایید.

  • سنگ آنتیک روی دیوار شومینه

یکی از ایده های جالب برای دکوراسیون داخلی میتواند استفاده از این ایده باشد. شومینه و تلویزیون دو نقطه اصلی در یک فضا به حساب میایند و هر کدام از این ها در مکان های خالی قرار داده میشوند، همچنین توجه ها را به خود جلب میکنند. پس شما از این موقعیت استفاده کنید و سنگ آنتیک را روی دیوار شومینه بگذارید تا بیشتر دیده شود و خود شما از دیدن آن لذت ببرید.

شومینه سنگی

  • گلدان و جا شمعی با سنگ

میتوانید از سنگ به عنوان جای اشیا در دکوراسیون داخلی منزلتان بهره بگیرید. جا شمعی سنگی و گلدان سنگی ، تاثیر به سزایی در بهتر جلوه دادن منزل شما دارد. توصیه میکنیم حتما از این ایده استفاده کنید.

گلدان سنگی

  • تابلوهای هنری با سنگ مرمر

ایده جالب دیگری با سنگ برای دکوراسیون داخلی شما می تواند، استفاده کردن از تابلوهایی با اثر هنری زیبا با سنگ باشد. توجه داشته باشید تابلو های دیگری هم وجود دارد که شباهت زیادی به تابلوسنگ دارنند و شما قادر هستید از آن ها هم بهره ببرید.

  • میز جلویی مبل با سنگ

یکی از جذاب ترین ایده ها، میز جلوی مبل محسوب میشود. میز جلو مبل یکی از وسایل منزل است که خیلی به چشمم میاید، پس بنابراین میتوانید با یک ایده زیبا، با استفاده از سنگ جلوه آن را چند برابر کنید. همچنین استفاده از سنگی به رنگ صورتی، به شرطی آن که با مبل شما ست باشد، بی نظیرترین دکوراسیون داخلی را می سازید. لازم به ذکر است بدانید، رنگ میزسنگی باید هم رنگ مبل خریداری شود.

میز سنگی

  • استفاده از سنگ برای اپن

دگر ایده ای که برای شما در نظر گرفتیم، استفاده سنگ در اپن است، برای ساختن اپن در دکوراسیون منزل خود، حتما از سنگ های زیبا بهره مند شوید تا بتواند جلوی مناسبی به منزل شما ببخشد. برای شما یک پیشنهاد جذاب داریم، که یک بار هم که شده برای اپن منزل خود از سنگ صورتی استفاده کنید، این رنگ فقط در سنگ های مرمر کشف میشود. رنگ سنگ صورتی برای اپن منزل شما، یک جلوه منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی شما منزل شما میبخشد.

  • جزیره آشپز خانه با سنگ

جزیره وسط آشپز خانه قرار میگیرد و خود جزیره یک نمای زیبا به دکوراسیون خانه میدهد، تصور کنید اگر این جزیره از سنگ و با رنگ های جذاب ساخته شود چه نمای بی نظیری را به منزل شما میبخشد. همچنین جزی از جذاب ترین دکوراسیون های داخلی با سنگ به حساب میاید. توصیه میکنیم از ایده خارق العاده بهره ببرید و دکوراسیون منزل خود را منحصربه فرد بکنید.

  • استفاده سنگ برای قاب آیینه

اگر در منزل خود آیینه قدی دارید و در معرض دید قرار دارد، به شما بیشنهاد میکنیم، قاب آیینه خود را از سنگ کنید، سنگ هایی که رنگ آن روشن باشد و چشم ها به آن خیره شود. این ایده علاوه بر این که دکوراسیون منزل شما را زیبا میکند، سبب میشود چشم همه به سمت آیینه برود، پس از بهترین نوع سنگ برای اجرای این ایده بهره بگیرید.

آیا به دنبال ساعت دیواری سنگی هستید؟ به سایت ما مراجعه فرمایید.

مدل های جدید و شیک سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل

سنگ های آنتیک از انواع سنگ های تزئینی هستند که از قرار دادن قطعات شکسته سنگ ها در کنار هم به وجود می آیند. برای چسباندن و کنار هم قرار دادن خرده سنگ ها نیز از چسب مخصوصی با نام چسب رزینی استفاده می شود.

خرده ها و ضایعات سنگ های تراورتن در صورتی که در کنار یکدیگر قرار بگیرند، سنگ های آنتیک زیبایی را به وجود می آورند که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند و اغلب از این نوع سنگ ها در نمای خارجی ساختمان استفاده می شود. در نتیجه می توان گفت، که ضایعات و خرده شکسته های سنگ ها به هیچ وجه نشانه ی کیفیت پایین آنها نمی باشد بلکه سنگ های آنتیک از نمونه سنگ های با کیفیت هستند. به همین دلیل، می توان از سنگ های آنتیک به عنوان یکی از بهترین سنگ ها برای استفاده در قسمت های مختلف داخل و خارج ساختمان نام برد. به خصوص افرادی که علاقه شدید به طبیعت دارند می توانند از سنگ های آنتیک که کاملا طبیعی هستند، در کنار زیبایی این سنگ ها استفاده کنند.

کاربرد سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل

سنگ های آنتیک را می توان در تمامی قسمت های موردنر نصب کرد و از زیبایی آن لذت برد. به عنوان مثال در دکوراسیون داخلی منزل از سنگ های آنتیک می توان در دیوار سالن پذیرایی، دیوارهای بین کابینت های آشپزخانه، کانتر، اپن، دیوار قسمت پشتی گاز، دکوراسیون های سالن و پذیرایی، در شومینه ها، ستون ها، دیوار سرویس بهداشتی و حمام و هر جای دیگری که به ذهنتان می رسد، استفاده کنید. زیرا همانطور که گفته شد سنگ های آنتیک مقاومت بالایی دارند و به سادگی تخریب نمی شوند. علاوه بر آن، زیبایی و منحصر به فرد بودن این سنگ منجر به شکوه و خاص بودن دکوراسیون داخلی منزلتان می شود.

استفاده از سنگ آنتیک در نما داخلی

برای آشنایی با معرق سنگی می توانید از سایت ما دیدن فرمایید.

انواع سنگ های آنتیک

ویژگی های سنگ آنتیک

همانطور که گفته شد سنگ های آنتیک از کنار هم قرار رفتن خرده های سایر سنگ ها به وجود می آید. به همین دلیل می تواند در رنگ ها و طرح های مختلف تتولید شده و با چینش های مختلفی روی قسمت های متفاوت خانه قرار بگیرد. خاص بودن و منحصر به فرد بودن نمای این سنگ ها باعث شده است که اغلب افراد براساس نیاز و سلیقه خود از آنها در قسمت های مختلف خانه استفاده کنند.

کاربرد سنگ آنتیک در حمام

سنگ های آنتیک به سادگی و در کمترین زمان ممکن در قسمت های مختلف خانه نصب می شوند. علاوه بر آن، سنگ های آنتیک بسته به زیبا بودن و خاص بودنشان قیمت مناسبی دارند و غالبا تمامی افراد می توانند آنها را تهیه کنند.از ویژگی های منحصر به فرد این سنگ، این است که می توان آن را روی نماهای مختلف مانند گچ، سیمان و حتی سرامیک نصب کرد. علاوه بر آن، روی نماهای کهنه و قدیمی نیز به سادگی قرار می گیرند و نصب می شوند.سنگ های آنتیک بسیار مقاوم و با دوام هستند و در برابر هرگونه فشار، یخ زدگی، ساییدگی و حتی آتش از خود مقاومت نشان می دهند.

معرفی انواع کتیبه سنگی و مجسمه سنگی و سنگ  مرمر در سایت سنگ وزین لطفا دیدن فرمایید.