سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلوهای هنری با سنگ مرمر

ایده های جالب برای دکوراسیون داخلی با سنگ

داشتن یک دکوراسیون داخلی با سنگ، میتواند زیبایی منزل شما را به اوج برساند. با اندکی خلاقیت و تمرکز و حتی ایده های جدید، قادر خواهید بود، شاهکار منحصر به فردی را خلق کنید. دکوراسیون سنگی به شما حس خانه های روستایی را میبخشد و این حس قابل توصیف نیست.دکوراسیون سنگ، یکی ازقدیمی ترین، متریال در معماری به حساب میاید، اما استفاده کردن آن در مکان های مدرن و جدید هم امکان پذیر است. درادامه میخواهیم چند ایده جالب برای دکوراسیون داخلی خانه با سنگ را برای شما بیان کنیم، تا شما از آن بهره بگیرید و برای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.

  • سنگ آنتیک روی دیوار شومینه

یکی از ایده های جالب برای دکوراسیون داخلی میتواند استفاده از این ایده باشد. شومینه و تلویزیون دو نقطه اصلی در یک فضا به حساب میایند و هر کدام از این ها در مکان های خالی قرار داده میشوند، همچنین توجه ها را به خود جلب میکنند. پس شما از این موقعیت استفاده کنید و سنگ آنتیک را روی دیوار شومینه بگذارید تا بیشتر دیده شود و خود شما از دیدن آن لذت ببرید.

شومینه سنگی

  • سنگ مرمر در ستون ها

یکی از بهترین موارد استفاده از سنگ مرمر، برای دکوراسیون داخلی استفاده آن برای ستون ها به حساب میاید. اگر منزل شما دارای ستون است و شما میخواهید آن را تغییر بدهید، به شما میگوییم بهترین ایده یقینا سنگ کردن ستون منزل شما خواهد بود. پوشاندن ستون با سنگ مرمر، به دکوراسیون منزل شما جلای دیگری میبخشد و فضای خانه شما را رمانتیک میکند.

  • صفحات گارد با سنگ مرمر

یکی دیگر از ایده های جذاب با سنگ برای دکوراسیون داخلی منزل شما، استفاده از سنگ مرمر در اتاق نشیمن گاه محسوب میشود. همچنین این صفحات به عنوان گارد جلوی شومینه مورد استفاده هستند. استفاده از این صفحات گارد، زیبایی بی نظیری را به منزل شما میبخشد.

  • اتاق ناهار خوری با سنگ مرمر

یکی از بی نظیرترین ایده برای دکوراسیون داخلی استفاده کردن، میز ناهار خوری با سطح رویی سنگ به حساب میاید. میتوانید حتی ظروفی از جنس سنگ مرمر را با فضای میز ناهارخوری خود ست کنید و به زیبایی آن اضافه نمایید.

میز ناهار خوری سنگی

  • استفاده سنگ مرمر در حمام

استفاده از سنگ مرمر در حمام، به هر شکل و اندازه، ایده جالبی به نظر میرسد. دوام سنگ های مرمر بسیار بالا است و میتواند سالیان زیادی ظاهر خود را حفظ کند و به همین دلیل تزئین حمام با سنگ مرمر از مد نخواهد افتاد.

  • گلدان و جا شمعی با سنگ

میتوانید از سنگ به عنوان جای اشیا در دکوراسیون داخلی منزلتان بهره بگیرید. جا شمعی و گلدانسنگی ، تاثیر به سزایی در بهتر جلوه دادن منزل شما دارد. توصیه میکنیم حتما از این ایده استفاده کنید.

گلدان سنگی

  • تابلوهای هنری با سنگ مرمر

ایده جالب دیگری با سنگ برای دکوراسیون داخلی شما می تواند، استفاده کردن از تابلوهایی با اثر هنری زیبا با سنگ باشد. توجه داشته باشید تابلو های دیگری هم وجود دارد که شباهت زیادی به تابلو سنگی دارنند و شما قادر هستید از آن ها هم بهره ببرید.

  • میز جلویی مبل با سنگ

یکی از جذاب ترین ایده ها، میز جلوی مبل محسوب میشود. میز جلو مبل یکی از وسایل منزل است که خیلی به چشمم میاید، پس بنابراین میتوانید با یک ایده زیبا، با استفاده از سنگ جلوه آن را چند برابر کنید. همچنین استفاده از سنگی به رنگ صورتی، به شرطی آن که با مبل شما ست باشد، بی نظیرترین دکوراسیون داخلی را می سازید. لازم به ذکر است بدانید، رنگ میز سنگیباید هم رنگ مبل خریداری شود.

انواع میز عسلی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی

انواع میز عسلی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی، بر محیط تاثیر می گذارند. به همین دلیل تقریبا در هر خانه ای و با هر چیدمانی، به چشم می خورند.تفاوتی ندارد که دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر شما، سنتی باشد یا مدرن. در هر صورت، انتخاب میز عسلی مناسب، می تواند روح زندگی را در آن فضا جاری کند.به همین دلیل است که میز عسلی، یکی از پر کاربرد ترین وسایل در دکوراسیون داخلی به حساب می آیند. در ادامه، مدل های متنوع این میز های ارزنده را با هم بررسی می کنیم.

انواع میز عسلی

معرفی انواع میز عسلی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی

  • پارچه ای و چرمی
  • طبقاتی
  • میز های کشویی
  • شیشه ای
  • میز منبت کاری
  • میز های برش خورده
  • میز تاشو
  • میز رزینی
  • میز خاص و عجیب

همانطور که می بینید، تنوع زیادی در میان میز های عسلی به چشم می خورد. هرکدام از آن ها، متناسب با یک نوع فضا بوده و همگی در جایگاه خودشان، بسیار زیبا و چشم نواز هستند.
میز عسلی طبقاتی این میز ها برای خانه هایی با فضای کوچک، مناسب هستند. می توانید از طبقه ای که در میان این نوع از میز ها ایجاد شده است، استفاده بهینه کنید.این قسمت، انتخاب جالبی برای قرار دادن وسایل دکوراتیو یا حتی کتاب ها به نظر می رسد. میز عسلی طبقاتی نه تنها برای منازل بلکه برای فضا های رسمی مثل شرکت ها نیز مناسب است.

میز کشویی

انتخاب این نوع میز عسلی در دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک، یک جادوی عجیب و غریب به وجود می آورد. این میز ها شبیه به لگو بوده و می توان با کنار هم قرار دادن شان، میزی بزرگتر ایجاد کرد.همچنین فضای خالی در میز های عسلی کشویی، بهترین گزینه برای دکوری های کوچک هستند. برای مثال، می توان از این فضای خالی برای قرار دادن استکان چای یا کنترل تلوزیون استفاده کرد.

میز های شیشه ای

میز های عسلی شیشه ای، یکی دیگر از انتخاب هایی هستند که می توانید از آن ها برای زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون داخلی، بهره ببرید.طراحی این میز ها بر اصل سادگی اشاره دارد. در میز های شیشه ای، هیچ نشانی از طرح یا رنگ خاصی دیده نمی شود. به همین دلیل می تواند به خوبی با مبلمان اسپرت، هماهنگ شود. اگر شما در حال راه اندازی کسب و کار خودتان هستید، این میز عسلی در دکوراسیون داخلی شرکت شما، جذابیت خاصی را به وجود می آورد.

میز رزینی

رزین، یکی از ابزاری است که کاربرد بسیاری در دکوراسیون داخلی دارد. انواع میز ها از جمله میز عسلی نیز از قافله عقب نمانده و با رزین، شکل و شمایل تازه ای به خود گرفته اند.
میز های زرینی، دست سازندگان را برای خلق آثار جدید، حسابی باز می گذارند. برای مثال، میز هایی تماما رزین بر پایه فلز یا میز های چوبی آمیخته شده با رزین، از گزینه های محبوب به شمار می روند.

میز عسلی رزینی

میز عسلی خاص و عجیب

اخیرا، استفاده از وسایل نامتعارف مثل چمدان برای ساخت میز عسلی، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نوع میز عسلی در دکوراسیون داخلی خانه ها یا کافی شاپ ها، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این محبوبیت، امکان استفاده از وسایل کهنه و دور ریز و همینطور، استفاده از فضای مخفی داخل چمدان است. با وجود اینکه این نوع میز عسلی، با طرح ها و اندازه های مختلف به فروش می رسند اما خود شما هم می توانید یکی از آن ها را بسازید.

مجسمه سنگی

سنگ مرمر