سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ گرانیت یکی از بهترین سنگ های دیوار

سنگ دیوار برای نماکاری ساختمان

اگر علاقه مند به ساختمان سازی باشید و یا تجربه ای را در این زمینه داشته باشید حتما می دانید که نماکاری یکی از روش های زیباسازی ساختمان می باشد که معمولا از سنگ نما برای این کار استفاده می شود. سنگی که در نمای ساختمان به کار گرفته می شود معمولا باید استحکام زیادی داشته باشید و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی نیز مقاومت بسیار بالایی داشته باشد تا در طول زمان دچار خوردگی نشود. توجه داشته باشید که عوامل مختلفی هستند که بر روی تخریب سنگ نمای ساختمان تاثیر گذار هستند که از جمله این عوامل می توان به نور خورشید، باران، باران های اسیدی و ... اشاره کرد. یکی از مشکلاتی که معمولا سنگ های نما دارا هستند این است که اگر شما از سنگ هایی که در آنها کانی های آهنی وجود دارد برای سنگ نما استفاده کنید خیلی سریع در برابر باران اکسید شده و تخریب می شوند. بنابراین برای خرید سنگ دیوار برای نمای ساختمان خود حتما به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید و علاوه بر این سعی کنید از سنگ هایی که در آنها ناخالصی وجود دارد نیز برای دیوارهای ساختمان خود استفاده نکنید چرا که این سنگ ها نیز خیلی سریع تخریب می شوند و زیبایی خود را به راحتی از دست می دهند. به صورت کلی شما برای خرید سنگ نمای ساختمان خود باید عوامل مختلفی از جمله آب و هوا و .... را بررسی کنید و برای خرید سنگ دیوار حتما از یک متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.

سنگ دیوار

سنگ دیوار و شالوده مناسب

برای خرید سنگ دیوار باید به یک نکته بسیار مهم دیگر نیز توجه داشته باشید که این نکته این است که این سنگ ها معمولا به شکلی نامنظم بر روی دیوار چیده می شوند و به همین دلیل می تواند از سنگ های مختلفی که در منطقه وجود دارد استفاده کنید تا هزینه های خود را به میزان بسیار زیادی کاهش دهید. اگر بین سنگ هایی که بر روی یکدیگر چیده شده اند فاصله وجود دارد می توانید برای پر کردن این فاصله از سنگ های ریزتری که وجود دارند نیز استفاده کنید. نکته اساسی که در این جا وجود دارد این است که حتما باید سعی کنید از سنگ های سخت برای این کار استفاده کنید چرا که در غیر این صورت ممکن است در طول ساخت و ساز مشکلات بسیار زیادی برای شما به وجود بیاید که هزینه های شما را افزایش دهد.

سنگ گرانیت یکی از بهترین سنگ های دیوار

امروزه انواع مختلفی از سنگ دیوار وجود دارد که شما می توانید از هر یک از آنها برای پوشش دیوارهای خود استفاده کنید. یکی از بهترین انواع سنگ دیوار سنگ گرانیت است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است و همین موضوع نیز باعث شده است تا امروزه در صنعت ساختمان سازی در موارد مختلف استفاده شود. یکی از مهمترین ویژگی های این سنگ ها این است که دارای زیبایی فوق العاده ای هستند به طوری که شما برای استفاده از آنها نیازی به هیچ طراحی خاصی ندارید و این سنگ ها به صورت ذاتی زیبا هستند. علاوه بر این برش این سنگ ها نیز بسیار راحت است و شما کار راحتی را برای برش آنها در پیش خواهید داشت. مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و همینطور قیمت مناسب از دیگر ویژگی های سنگ گرانیت است که باعث می شود تا این سنگ جز یکی از بهترین انواع سنگ دیوار به شمار بیاید و افراد زیادی علاقه مند باشند تا از آن برای پوشش دیوارهای خود استفاده کنند.

زیبایی و تنوع رنگی این سنگ

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا امروزه افراد بسیار زیادی علاقه مند به استفاده از سنگ گرانیت باشند این است که این سنگ ها دارای ظاهری فوق العاده زیبا می باشند. تنوع رنگی در این سنگ ها باعث می شود تا شما بتوانید در صنایع مختلف از این سنگ برای تزئینات مختلف استفاده کنید. امروزه بسیاری از سنگ های زینتی که مورد استفاده قرار می گیرند نیازمند این هستند که شما ساعت ها زمان برای طراحی آنها صرف کنید ولی سنگ های گرانیت این ویژگی را دارا هستند که بدون نیاز به طراحی نیز زیبا به نظر برسند. از جمله محبوب ترین رنگ های سنگ گرانیت که شما می توانید شاهد استفاده آنها در صنایع مختلف باشید می توان به رنگ های خاکستری، سفید، مشکی، سبز و قرمز اشاره کرد.

سنگ گرانیت برای دیوار
قیمت بسیار مناسب این سنگ

سنگ گرانیت دارای ویژگی های بسیار زیادی است که باعث می شود تا این سنگ تبدیل به یک سنگ فوق العاده خاص در صنایع مختلف شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این سنگ این است که دارای قیمت بسیار مناسبی است و در صورتی که علاقه مند باشید تا از آن برای زیباسازی ساختمان خود استفاده کنید می توانید با کمترین هزینه ممکن اقدام به انجام این کار کنید. اگر اطلاعاتی درباره سنگ های زینتی برای محیط های داخلی و بیرونی ساختمان ها داشته باشید حتما می دانید که قیمت این سنگ ها بسیار گران می باشد و همین موضوع باعث می شود تا افراد زیادی توانایی تهیه این سنگ ها را نداشته باشند ولی با این حال سنگ گرانیت علاوه بر زیبایی و مقاومت فوق العاده ای که دارا است قیمت مناسبی نیز دارد که شما می توانید به راحتی آن را تهیه کرده و در ساختمان خود مورد استفاده قرار دهید.

برخی از ویژگی های بسیار مهم دیگر سنگ گرانیت

علاوه بر مواردی که در بخش های قبلی به آنها اشاره کردیم سنگ گرانیت دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد که استفاده از آن در صنعت ساختمان را راحت تر می کند. یکی از مهم ترین این ویژگی ها این است که این سنگ ها با سایر مصالح ساختمان همخوانی مناسبی دارند و به راحتی می توانید از این سنگ در کنار سایر مصالح استفاده کنید. مقاومت بسیار بالا در برابر نور و عدم کاهش زیبایی در طول زمان می تواند یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد سنگ گرانیت باشد که باعث شود تا شما هم علاقه مند شوید از این سنگ در ساختمان های خود استفاده کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که این سنگ ها در برابر حرارت و همینطور آب مقاومت بسیار بالایی را دارا می باشند. مقاومت بالا در برابر خوردگی، خراشیدگی و سایر آسیب های این چنینی نیز از دیگر ویژگی هایی است که باعث محبوبیت فوق العاده زیاد انواع سنگ های گرانیت شده است.

سنگ گرانیت

سنگ مرمر

آخرین مورد سنگ دیوار که قصد داریم در این مطلب آن را به شما معرفی کنیم سنگ مرمر است. سنگ مرمر یک سنگ دیوار فوق العاده زیبا است که تحت فشار بسیار زیاد از سنگ های آهکی تولید شده است و دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایط مختلف می باشد. این سنگ برای زیباسازی درونی و بیرونی دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد. 

تابلو سنگی بنی آدم

خرید مجسمه سنگی

سنگ مرمر